The Studios

Your attractive and affordable launching pad to a successful business

Wat

The Studios is een business accelerator voor bedrijven gespecialiseerd in nieuwe media. We creëren een mix tussen ervaren ondernemingen en getalenteerde start-ups gedreven door nieuwe ideeën en innovatie in een spannende en steeds groeiende sector.

The Studios richtten zich op het stimuleren van gemotiveerde Howest studenten met gevoel voor ondernemerschap door hen een dynamische omgeving aan te bieden die kan bijdragen aan hun succesverhaal.

 

The Studios Howest

The Studios is aangesloten bij het netwerk van “Bar d’office”.
Dit concept is bedoeld voor geïnteresserden in “co-working”, wat staat voor: werken, connecteren & leren.

Bar d’office geeft je toegang tot een netwerk van locaties over heel Vlaanderen die gericht zijn op co-working. Op zoek naar een boost, drive of frisse impuls? Sluit aan bij een groep van durvers en doeners die elkaar verrijken.

 

Ruimtes

The Studios beschikt over verschillende functionele ruimtes. Zo voorzien wij natuurlijk in The Offices waar gewerkt kan worden maar  er is ook The Green Lounge waar presentaties of bijeenkomsten georganiseerd kunnen worden. Nood aan een creatieve ruimte? Dan is er Oasis! Eerder op zoek naar een formele of rustige ruimte waar je ongestoord voor vergaderingen of klantenontvangsten terecht kan? Ook dat kan in The Garden of Eden & The Treehouse!

     

 

  

  Treehouse vergaderruimte

Galerij

Kunt u niet wachten tot u op bezoek kan komen? Kijk alvast eens in onze galerij!

Nieuws

Wilt u op de hoogte blijven van ons nieuws? Volg onze blogposts of onze sociale media!

nieuwe website

Nieuwe website

Vandaag is het zover! Na enkele weken voorbereiden, brainstormen, ontwerpen, aanpassen, opnieuw ontwerpen, weer aanpassen, is het moment aangebroken. De ...
Verder lezen

Natuurlijk kunt u zelf iets ondernemen, indien u denkt een goed idee te hebben kan u zeker bij ons terecht! Maar wij raden toch altijd aan uzelf te omringen door personen die u bijstaan of helpen waar nodig. Samen sta je sterker, vandaar het belang van netwerken. 

Elk bedrijf betaalt een betaalbare en competitieve maandelijkse huur afhankelijk van de benodigde grootte kantoorruimte en de geschatte tijd die u zult spenderen in The Studios. 

Elk bedrijf betaalt uiteraard zijn telefoon, kopie, scan en dergelijke kosten zelf.

U kunt genieten van de volgende faciliteiten: Gratis Wi-Fi, Kopiemachine (betalen per gebruik), Vergaderruimtes, receptie en presentatieruimte, keuken faciliteiten (koelkast, microgolf, koffiemachine, vaatwasser, servies, zithoek en bartafel), parkingruimte voor auto’s en fietsen, weekelijkse schoonmaak…

 

De connectie met de Howest campus in de buurt zorgt er vaak voor dat er bedrijven met een achtergrond in New Media Communication Technology (NMCT) en Industrieel Product Ontwerpen (IPO). Uiteraard zijn alle types bedrijven welkom bij ons!

Bij The Studios heeft u als student of alumni die vertrouwde omgeving en verbondenheid met de hogeschool. Ook als buitenstaander baat u bij deze link, u komt namelijk in contact met jonge en dynamische start-ups en kennisdomeinen van Howest. De uitwisseling van ervaringen en kennis wordt steeds gestimuleerd!

We geven voorrang aan laatstejaarsstudenten die live gaan tijdens de stage en alumni. Hoewel er meestal plaats is voor alle andere bedrijven, freelancers en individuele personen.

Dat kan zeker! Best neemt u contact op via het contactformulier hieronder voor een afspraak!

FAQ


Heeft u bepaalde vragen? Er is een grote kans dat u een antwoord vindt tussen deze veelgestelde vragen. Is uw vraag daarna nog niet beantwoordt, kunt u ze stellen via het contactformulier onderaan deze pagina.

Contact

Wij bevinden ons hier

Graaf Karel de Goedelaan 38
8500 Kortrijk
België

Bereikbaar op

+32 56 / 98 09 40




The Studios zijn mede mogelijk gemaakt door:
Europese Unie, Interreg Nort Sea Region Funding (Eclic), Provincie West-Vlaanderen, Agentschap Innoveren & Ondernemen en Howest

Copyright © 2017 Howest onderneemt. Alle rechten voorbehouden.

Designed by Arne Ameye